czwartek, 17 marca 2011

Owsianka z brzoskwinią i masłem orzechowym


Składniki (1 porcja):

4 łyżki płatków owsianych
1 łyżka otrąb
1/2 szklanki mleka (u mnie sojowe) lub więcej, do ulubionej konsystencji
połówka brzoskwini z syropu
1 łyżeczka masła orzechowego
1-2 łyżeczki jogurtu naturalnego (dodaje kremowej konsystencji)
garstka dowolnych posiekanych orzechów

Wykonanie:

Płatki i otręby ugotować (zalałam poprzedniego dnia zimnym mlekiem, wstawiłam do lodówki, a rano podgrzałam). Podać z pokrojoną brzoskwinią, masłem orzechowym (wcześniej wymieszać z jogurtem żeby stało się kremowe) i orzechami.
Przed zjedzeniem całość wymieszałam, przez połączenie wszystkich składników owsianka stała się orzechowa i pysznie kremowa :)

Źródło - Przepisowe Inspiracje

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

W imieniu autora przepisu - a także całej Grupy Owsiankowej - dziękujemy za komentarz! :]

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...