środa, 27 kwietnia 2011

Świderki owsiane na mleku z jabłuszkiem i masłem orzechowym


Składniki (1 porcja):

3/4 szklanki świderków owsianych Bio Babalscy
200ml mleka (najwyżej 2%, im tłustsze mleko, tym trudniej chłonie je makaron)
szczypta soli
1/2 jabłka, startego na grubych oczkach
kilka kropli soku z cytryny
szczypta cynamonu
łyżeczka masła orzechowego
szczypta pokruszonych orzechów włoskich

Wykonanie:

Lekko osolone mleko zagotowujemy w rondelku, wrzucamy makaron, zmniejszamy gaz i gotujemy ok.6 minut od czasu do czasu mieszając.
W tym czasie ścieramy jabłuszko, doprawiamy je cynamonem i skrapiamy sokiem z cytryny (ja użyłam słodkiej odmiany).
Ugotowany makaron wlewamy do talerza lub miseczki razem z mlekiem, na wierzch wykładamy jabłuszko, polewamy masłem orzechowym i posypujemy orzechami.
W wersji mniej dekoracyjnej mieszamy wszystko razem (masło orzechowe najlepiej dodać na końcu, najlepsze jest nierównomiernie rozmieszane) - mi tak osobiście lepiej smakuje.
Smacznego!

Źródło – Kulinarne Igraszki

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

W imieniu autora przepisu - a także całej Grupy Owsiankowej - dziękujemy za komentarz! :]

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...