piątek, 23 września 2011

Owsiana krajanka brzoskwiniowa

Składniki (blaszka 25x15 cm ):

1,5 szklanki płatków owsianych
3/4 szklanki mąki pełnoziarnistej
3/4 szklanki brązowego cukru
szczypta soli
1 łyżeczka cynamonu
1 łyżeczka aromatu waniliowego
100g rozpuszczonego masła
4 dojrzałe, średniej wielkości brzoskwinie

Wykonanie:

Piekarnik nagrzać do 180 stopni. Brzoskwinie obrać i pokroić na małe kawałki.
W dużej misce wymieszać mąkę, cukier, płatki owsiane, cynamon i sól. Dodać masło i aromat, wymieszać. Dodać brzoskwinie.
Ciasto przełożyć do wysmarowanej masłem i wysypanej mąką formy. Dokładnie docisnąć do dna. Piec przez 25-30 minut. Wyjąć z piekarnika i odstawić do ostygnięcia na około 45 minut. Kroić na kwadraty o boku
3 cm.

Smacznego!
J.

Źródło - Blondies in the Kitchen

7 komentarzy:

  1. Takie krajanki to ja lubię!:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Pychota! Będę musiała kiedyś taką zrobić. :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ooo, takie rzeczy to ja lubię! Pysznie się zapowiada :)

    OdpowiedzUsuń
  4. zaraz upiekę...i..napiszę czy przepis dobry..;), bo wydaje się smaczny :)

    OdpowiedzUsuń
  5. krajanka pyszna :). brzoskwinie zastąpiłam suszonymi morelami i dodałam ciut kokosu..
    dobry przepis :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Anonimowy -> to cieszymy się, że się udała i smakowało! :D Zachęcamy do testowania pozostałych owsiankowych pyszności!

    Pozdrawiamy,
    OWS

    OdpowiedzUsuń

W imieniu autora przepisu - a także całej Grupy Owsiankowej - dziękujemy za komentarz! :]

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...