środa, 19 października 2011

Owsiane muffinki z żurawiną

Składniki:

>suche
1,5 szkl. płatków owsianych
1 szkl. mąki
1 łyżeczka proszku do pieczenia
1 łyżeczka sody
1/2 łyżeczki soli
2 łyżki sezamu lub wiórków kokosowych (dałam wiórki)
3/4 szkl. brązowego cukru
1/2 szkl. suszonej żurawiny (dałam mieszankę żurawiny i rodzynek)

>mokre składniki:
1 jajko
1/4 szkl. rozpuszczonego masła lub oleju (dałam olej)
1 szkl. jogurtu naturalnego lub owocowego (dałam naturalny)

Wykonanie:

W jednej misce mieszamy suche składniki. W drugiej roztrzepujemy jajko i dodajemy resztę mokrych składników. Powoli wsypujemy suche składniki do mokrych i mieszamy, aż powstanie jednolite ciasto. Ciasto przekładamy do foremek do 3/4 wysokości i wkładamy do piekarnika nagrzanego do 180 st. C. Pieczemy do suchego patyczka.


Źródło - Sisters'Cooking

2 komentarze:

  1. Owsiane <3 Kusisz mnie tymi przepisami, a ja nie mam czasu piec, bo studiuje. ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Łe tam, wymówki! - jakaś chwilka zawsze się znajdzie ;D

    OdpowiedzUsuń

W imieniu autora przepisu - a także całej Grupy Owsiankowej - dziękujemy za komentarz! :]

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...