niedziela, 29 stycznia 2012

Owsiana granola kokosowo-słonecznikowa z żurawiną


Składniki:

3 łyżki miodu
2 łyżki oleju
2 szklanki płatków owsianych
2 łyżeczki cynamonu
1/4 szklanki wiórków kokosowych
1/4 szklanki łuskanych pestek słonecznika
2/3 szklanki łuskanych pestek z dyni
2 łyżki otrębów pszennych
1 szklanka suszonej żurawiny
4 łyżki rodzynek

Wykonanie:

1. Miód stawiamy na małym ogniu i mieszamy do rozpuszczenia. Zestawiamy z gazu i dodajemy olej. Mieszamy i odstawiamy do przestygnięcia.
2. Wszystkie składniki (oprócz żurawiny i rodzynek) mieszamy ze sobą. Dodajemy miód zmieszany z olejem. Wszystkie składniki mieszamy ze sobą.
3. Wykładamy blachę papierem do pieczeni i wysypujemy na to masę. Równomiernie rozprowadzamy po całej powierzchni.
4. Wstawiamy granolę na 25 min do nagrzanego na 180 stopni piekarnika. Pamiętajmy o tym, aby po 10 minutach wyjąć granolę i ją przemieszać, aby się nie przypaliła. Po 25 minutach wyjmujemy granolę i dosypujemy do niej żurawinę i rodzynki. Całość mieszamy i przekładamy do szczelnie zamykanego słoika.
5. Podajemy z jogurtem, samotnie lub tak jak ja jadam co rano z gęstą kaszą manną na mleku c:

Smacznego!


Źródło - Życie ze Smakiem

2 komentarze:

  1. Wygląda super, muszę spróbować! Lubisz gotować tak jak ja. Zapraszam do mnie.

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja również muszę spróbować :) przeglądam Twojego bloga i non stop leci mi ślinka na widok tych pyszności :)

    OdpowiedzUsuń

W imieniu autora przepisu - a także całej Grupy Owsiankowej - dziękujemy za komentarz! :]

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...