czwartek, 26 stycznia 2012

Owsiane placuszki z żurawiną


Składniki (1 porcja):

3 łyżki płatków owsianych
1 łyżka otrąb owsianych
2 łyżki mąki orkiszowej**
1/2 łyżeczki proszku do pieczenia
1/2 szklanki mleka
1 białko jajka
2 łyżki żurawin
1 łyżka pestek słonecznika

Wykonanie:

Płatki i otręby zalać mlekiem i odstawić do nasiąknięcia (ja wstawiłam a całą noc do lodówki). Białko roztrzepać i połączyć z resztą składników. Smażyć na średnim ogniu. Jeśli dla kogoś będą za mało słodki można posypać cukrem-pudrem.

** można użyć innej mąki, ale nie gwarantuję odpowiedniej konsystencji


Źródło - Be Fit&Slim

1 komentarz:

  1. Pyszne, a jakie zdrowe. To mam już pomysł na jutrzejsze śniadanie nie ma co :)
    Aż mi już ślinka cieknie :)
    Jak chcecie więcej takich przepisów podsyłam Wam stronkę
    http://vivalavita.pl/przepisy/wszystkie-0/strona-1.html

    OdpowiedzUsuń

W imieniu autora przepisu - a także całej Grupy Owsiankowej - dziękujemy za komentarz! :]

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...