niedziela, 25 marca 2012

Owsiane gofry kakaowe z owocem


Składniki (na 2 sztuki):

pół szklanki płatków owsianych
jajo
2 łyżki jogurtu naturalnego
łyżka poppingu z amarantusa
pół łyżki kakao
2 łyżki otrębów wysoko-błonnikowych
+ z tego co pamiętam, bo nie mam na karteczce, to dodałam 1-2 plastry świeżego ananasa, więc warto wrzucić jakiś owoc typu. banan, gruszka, ananas itp. :)

Wykonanie:

Płatki owsiane miksujemy na mąkę owsianą, dodajemy resztę składników i ponownie miksujemy na gładką, dosyć gęstą masę. Wykładamy na wysmarowaną oliwą/olejem gofrownicę i pieczemy (nie otwierając) do momentu, aż para przestanie buchać z urządzenia. Zresztą na pewno poznacie, czy gofry są gotowe, czy też nie, ale pamiętajcie o nie otwieraniu gofrownicy! Swoje zjadłam z masłem orzechowym i rodzynkami.
Smacznego!

Źródło - Smaczne i Zdrowe Inspiracje

1 komentarz:

  1. Dawno nie jadłam gofrów, wpadłabym do Ciebie na śniadanko hehe.;D :P

    OdpowiedzUsuń

W imieniu autora przepisu - a także całej Grupy Owsiankowej - dziękujemy za komentarz! :]

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...