poniedziałek, 7 maja 2012

Owsiany placek dietetyczny z bakaliami

Składniki (1 porcja):

40g płatków owsianych
łyżka otrębów
łyżka miodu lub słodzika
łyżka masła orzechowego
20g suszonych owoców typu śliwka, daktyle, żurawina
1 jajko
2 łyżki jogurtu naturalnego
łyżeczka karobu/orzechów laskowych/kakao (opcjonalnie)
1/4 łyżeczki proszku do pieczenia

Wykonanie:

Mieszamy razem płatki, otręby, suszone owoce, karob, orzechy. Dodajemy miód/słodzik i masło orzechowe. Dokładnie roztrzepujemy jajko, dodajemy jogurt, mieszankę z płatkami i proszek do pieczenia. Mieszamy wszystko dokładnie, wylewamy na suchą, rozgrzaną patelnię teflonową (u mnie mała - 20cm). Smażymy na małym ogniu (łatwo przypalić) z obu stron (ostrzegam - nie jest łatwo obrócić, trzeba się zaopatrzyć w widelec i łopatkę).
W dekorowaniu dowolność zupełna - u mnie dżem wiśniowy i truskawki.

Źródło - Feed Me Better

3 komentarze:

  1. Miło mi bardzo, że zamieściliście mój przepis :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Miss Disorderly -> a my pamiętamy, pamiętamy! Odwiedzamy Twojego blogasa i polujemy, haha ;>

    Ten placek prezentuje się wyjątkowo apetycznie! - i pewno taki jest? Trzeba nam wkrótce wypróbować ;]]

    Pozdrawiamy!
    OWS

    OdpowiedzUsuń
  3. Placek jest przepyszny i jestem od niego uzależniona :D
    Tak więc zachecam do testowania :)

    OdpowiedzUsuń

W imieniu autora przepisu - a także całej Grupy Owsiankowej - dziękujemy za komentarz! :]

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...