środa, 29 sierpnia 2012

Owsiane placki na słodko


Składniki:

3 łyżki płatków owsianych
1 łyżka musli
1 łyżka otrębów pszennych
1 duże jajko (ewentualnie 2 malutkie)
1 łyżka rodzynek
1/2 łyżki siemienia lnianego
1 łyżka pestek dyni
1 łyżka miodu

Wykonanie:

Wszystkie składniki łączymy ze sobą, mieszamy dokładnie. Zostawiamy w misce i wkładamy na pół godziny do lodówki. Po wyjęciu z lodówki rozgrzewamy patelnię teflonową, nakładamy na nią łyżką masę i formujemy placki. Pieczemy z obu stron na złoty kolor. Podajemy samodzielnie lub z dodatkiem np dżemu lub jogurtu. Smacznego :)


Źródło - Rodzynka Fit

3 komentarze:

  1. O, takich jeszcze nie robiłam. ;) W składzie całkiem przypominają ciasteczka.

    OdpowiedzUsuń
  2. Nie pomyślałam nawet, że można zrobić placki z płatków a ostatnio robiłam już z kasz jaglanej, gryczanej, z ziemniaków i cukinii, czas na owies:) Nominowałam Owsiankowy blog do Versatile Blogger Award i serdecznie pozdrawiam
    http://mamaalergikagotuje.blogspot.com/2012/08/versatile-blogger-award-i-moje-nominacje.html

    OdpowiedzUsuń
  3. Już wiem czym jutro oczaruje mojego chłopaka ;)!

    OdpowiedzUsuń

W imieniu autora przepisu - a także całej Grupy Owsiankowej - dziękujemy za komentarz! :]

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...