17 stycznia 2013

Z płatkami owsianymi ciastka orzechowe


Składniki:

250g masła (u mnie margaryna)
4 łyżki miodu
3/4 szkl. cukru trzcinowego (w oryginale brązowego)
3/4 szkl. płatków owsianych
2,5 szkl. mąki pszennej
1/4 łyżeczki cynamonu (w oryg. przyprawy do piernika)
100g grubo posiekanych orzechów włoskich
w oryginale wystąpiło 12 cząstek białej czekolady ja je pominęłam i nie żałuje :)

Wykonanie:
W rondelku podgrzewamy masło z miodem i cukrem. Gdy się połączą zdejmujemy z ognia i studzimy.
W misce mieszamy pozostałe składniki i zalewamy je masłem z miodem. Ciasto mieszamy bo się wszystkie składniki połączyły i rozsmarowujemy je na blaszce wyłożonej papierem do pieczenia.
Pieczemy ok 20 minut w 190stC. Upieczony placek kroimy na mniejsze, u mnie kwadratowe, ciastka.

Źródło - Dzieje Kuchennej Wiewióry
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 
Diaetetica. Obsługiwane przez usługę Blogger.