piątek, 8 lutego 2013

Owsiane naleśniczki bananowe


Składniki (ok.4 sztuki):

płatki owsiane - 1 szklanka 
mąka razowa - 1 łyżka czubata
proszek do pieczenia - szczypta
banan - 1 duży dojrzały
mleko sojowe - filiżanka
woda
kiwi/inny owoc do przybrania
melasa - może być miód/syrop z agawy
szczypta kakao/ karobu - ale nie koniecznie

Wykonanie:

Płatki mielicie w młynku do kawy na drobno i przesypujecie do miseczki, tm łączycie z mąką i proszkiem do pieczenia oraz (ewentualnie kakao czy innymi przyprawami). Mieszacie i wlewacie do środka mleko i mieszacie- patrzcie jaka jest konsystencja, u mnie wyszły naprawdę gęste- ja takie lubię. To ma być coś raczej grubaśnego na patelni, a nie chudy placuszek- ja lubię takie konkretne :) Ale jeżeli wolicie, można dolać więcej mleka lub wody i rozmieszać.
Niech chwilkę to postoi, a Wy w tym czasie obierzcie banana i zgniećcie na papkę lub dla leniuchów- wlejcie do blendera ciasto z bananem i zmiksujcie :)
Przygotujcie odrobinę oleju na patelnię i nagrzejcie ją a potem wylewajcie ciasto. U mnie jak zwykle w foremkach okrągłych, a jak u Was? :)
smażcie najpierw na małym ogniu i uwaga z przewracaniem, bo są naprawdę leciutkie i łatwo się rwą.
Do tego, po usmażeniu placuszka, ja proponuję bogate w witaminę E i C KIWI z którego udał mi się fajny kwiatek, po usmażeniu można polać placuksza melasą, miodem lub syropem... smacznego :)

Źródło - Just Try Eat

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

W imieniu autora przepisu - a także całej Grupy Owsiankowej - dziękujemy za komentarz! :]

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...