niedziela, 14 kwietnia 2013

Owsiane ciasteczka z orzeszkami ziemnymi i śliwką


Składniki:

1 szklanka płatków owsianych
1 szklanka mąki
1 kostka masła (20dkg)
3/4 szklanki cukru
ok.20dkg suszonych śliwek
3 garści pokruszonych, prażonych orzeszków ziemnych.
1 łyżeczka proszku do pieczenia

Wykonanie:

Zmiksowałam masło z cukrem i proszkiem do pieczenia, dodałam płatki owsiane, pokrojone śliwki i orzeszki ziemne, jeszcze raz krótko zmiksowałam. Do masy dodałam mąkę i wymieszałam ręką, całość wstawiłam do lodówki na noc bo lubię jak płatki i śliwki zmiękną, a i ciasto lepiej formuje się schłodzone. Rano ulepiłam duże kulki, piekłam w 200 stopniach ok.25 minut.
Ciasteczka są przepyszne, bardzo chrupiące, można je pokruszyć i na przykład użyć jako posypkę lodów czy deserów.

Źródło - Smacznie-Zdrowo-Tanio

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

W imieniu autora przepisu - a także całej Grupy Owsiankowej - dziękujemy za komentarz! :]

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...