wtorek, 7 maja 2013

Z owsianymi płatkami ciasteczka z czekoladą i orzechami

Składniki (na ok.25szt):

1,5 kostki masła* 170g
1 szklanka cukru brązowego (u mnie biały)
2 szklanki + 2 łyżki mąki
szczypta soli
1/2 łyżeczki sody
2 jajka
1,5 szklanki chipsów czekoladowych (ja użyłam 1 posiekaną czekoladę)
1,5 szklanki posiekanych orzechów włoskich (ja dałam mniej)
1 szklanka płatów owsianych

Wykonanie:
Masło rozpuścić.
W misce zmieszać mąkę, sól i sodę.
W drugiej misce zmiksować rozpuszczone masło z cukrem.
Dodać jajka i suche składniki z pierwszej miski.
Następnie dodać czekoladę, orzechy i płatki owsiane.
Na blaszkę wyłożoną papierem do pieczenia
wykładać  za pomocą łyżki do lodów porcje ciasta.
Piec ok. 12 minut w 180 stopniach.

* 1 kostka amerykańska masła =113g

Źródło - Coffee Kitchen

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

W imieniu autora przepisu - a także całej Grupy Owsiankowej - dziękujemy za komentarz! :]

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...