15 czerwca 2013

Owsianka jabłkowo-kokosowa z nutką kardamonu


Składniki (1 porcja):

5 łyżek płatków owsianych - dla osób nieużywających glutenu muszą być certyfikowane
300ml wody
jabłko
2 łyżki wiórków kokosowych
szczypta kardamonu
odrobina syropu z agawy - jabłko było strasznie kwaśne, przy słodszym można pominąć

Wykonanie:
Płatki zalałam wodą i zagotowałam. Na małym ogniu gotowałam około 10 minut. Dodałam obrane i starte jabłko oraz wiórki kokosowe i kardamon. Gotowałam jeszcze chwilę, dopóki nie zgęstniało do pożądanej konsystencji.

Następnym razem dosypię też płatków jaglanych i gryczanych. Będzie jeszcze lepsza, choć i tak była super.

Źródło - Garnkofilia

0 komentarze:

Prześlij komentarz

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 
Diaetetica. Obsługiwane przez usługę Blogger.