sobota, 15 czerwca 2013

Z płatków owsianych placki z bananem


Składniki (porcja śniadaniowa dla dwóch osób):

szklanka płatków owsianych - dla osób unikających glutenu muszą być certyfikowane
szklanka wrzątku
banan
garść sezamu
garść słonecznika
szczypta soli
olej kokosowy do smażenia

Wykonanie:

Płatki zalałam wrzątkiem, wymieszałam i odstawiłam na kwadrans. Z banana zrobiłam widelcem papkę. Kiedy płatki już wchłonęły wodę i napęczniały dodałam do nich sezam i słonecznik, sól oraz papkę z banana. Jeszcze na moment dałam im odpocząć, po czym nakładałam łyżką na rozgrzany na patelni olej. Spłaszczałam i wyrównywałam wierzch łyżką.
Cały sekret polega na tym, że muszą być dobrze wysmażone, wtedy są chrupiące.
Moje nie były tak dokładnie usmażone, ale za to z polewą czekoladową składającą się z miodu, kakao i oleju z pestek winogron. I też były pyszne.

Źródło - Garnkofilia

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

W imieniu autora przepisu - a także całej Grupy Owsiankowej - dziękujemy za komentarz! :]

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...