środa, 27 listopada 2013

Śniadaniowa owsianka gryczana


Składniki (1 porcja):

pół szklanki płatków owsianych i gryczanych w równych proporcjach
szklanka wody
banan
jabłko

Wykonanie:
Płatki zalałam szklanką wody i zagotowałam. Gotowałam około 5 minut, na niedużym ogniu pod przykryciem. W tym czasie zmiksowałam obrane jabłko i banan na gładką masę. Kiedy płatki zmiękły a woda została wchłonięta, dodałam zmiksowane owoce, wymieszałam i chwilkę podgrzałam, już nie gotowałam.

Źródło - Garnkofilia

3 komentarze:

  1. płatki gryczane? Oooo.. jak smakują?
    Ciekawi mnie to, bardzo! :)
    A zawartość miseczki wygląda na baaardzo rozgrzewającą! :)

    OdpowiedzUsuń
  2. ciekawy pomysł gryczanej nie jadłam nigdy :)

    OdpowiedzUsuń

W imieniu autora przepisu - a także całej Grupy Owsiankowej - dziękujemy za komentarz! :]

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...